Dit is het eerste item

Voorstellen nieuwe collega!
8 oktober
Hallo ouders, verzorgers en kinderen van Kindcentrum Aloysius,

Ik ben Laura Withaar. Vanaf dit schooljaar werkzaam als vakleerkracht LO+ vanuit Maastricht Sport binnen Kindcentrum Aloysius. Voor de kinderen ook wel bekend als gymjuf Laura.

Ik verzorg alle gymlessen binnen het Kindcentrum en ben bezig om het gezonde en sportieve klimaat binnen het Kindcentrum te stimuleren en verbeteren.

De kinderen van de groepen 1 t/m 8 krijgen allemaal twee keer per week gymles en iedere week staan er weer nieuwe activiteiten op de planning. Ik kijk er enorm naar uit om er samen met de kinderen en het team een geweldig actief en sportief schooljaar van te maken!

Mocht je mij wat willen vragen over de gymles, sportlessen in de buurt of mogelijkheden voor extra bewegingsactiviteiten, voel je vrij om mij een mail te sturen op Laura.Withaar@maastricht.nl.

Hopelijk tot snel!      Laura Withaar

Schoolwebsite door SchouderCom