Prikbord

Nieuws & agenda

Voorstellen: Sander Maes (SMW)
9 september 2022

Hallo,

Graag wil ik mij even voorstellen. Mijn naam is Sander Maes en ik werk voor Trajekt als schoolmaatschappelijk werker in basisschool Sint Aloysius. Als schoolmaatschappelijk werker zorg ik ervoor, samen met school en u, dat er zo snel mogelijk duidelijkheid komt over aard en oorzaak van een zorg over uw kind op school. Ik bied advies, ondersteuning in gesprekken en mogelijk kortdurende hulp aan u en uw kind. Indien nodig kan ik ook begeleiden naar andere vormen van hulpverlening. Schoolmaatschappelijk werk werkt samen met school aan een goed schoolklimaat. Ook als u ondersteuning wenst bij gesprekken met school, mag u schoolmaatschappelijk werk uitnodigen als derde partij. De aangeboden hulp door schoolmaatschappelijk werk is vertrouwelijk en gratis.

Schoolwebsite door SchouderCom