Prikbord

Nieuws & agenda

Even voorstellen... Juf Jenna!
19 maart

Hallo allemaal,

Mijn naam is Jenna Peters, ik ben 23 jaar en geboren en getogen in het mooie Maastricht. Afgelopen schooljaar heb ik bij Maastricht Sport gewerkt op Kindcentrum Amby en OBS de Spiegel. Na vervolgens 5 maanden door AziĆ« gereisd te hebben, ben ik vanaf 19 februari weer begonnen bij Maastricht Sport. Ik had het geluk me bij team Aloysius aan te mogen sluiten en het stokje van Juf Laura over te nemen. Naast het geven van de gymlessen, doe ik zelf natuurlijk ook aan sport. In mijn vrije tijd ben ik dan ook vaak aan het fitnessen en doe ik aan kickboksen. Met frisse, nieuwe energie, hoop ik een waardevolle toevoeging te zijn kunnen zijn aan dit team. Ik zal mij komende schooljaren, net als juf Laura, niet alleen bezighouden met de gymlessen maar ook met de sportdagen, de Maastrichtse Kampioenschappen die er georganiseerd worden en alles rondom een gezond en sportief klimaat. Heeft u nog andere vragen, kom dan gerust even een praatje maken. Ik ben aanwezig op school van maandag tot en met vrijdag!

Met sportieve groet,

Juf Jenna